رایج ترین اشتباهات فوتبال
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

در حالی که قرار دادن اشتباه پاس، گرفتن یک رزرو احمقانه، یا از دست دادن یک هدف باز می تواند خسته کننده باشد…

مهمترین چیز برای بازیکنان این است که از اشتباهات خود درس بگیرند، به تدریج آنها را از بازی خود حذف کنید و به آرامی به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنید.

این چیزی است که یک فوتبالیست بزرگ را از یک بازیکن خوب متمایز می کند.

زمانی که متوجه شدیم بازیکنان چه اشتباهاتی مرتکب می‌شوند، می‌توانیم به این فکر کنیم که چرا آنها را مرتکب می‌شویم و سپس برای جلوگیری از وقوع آنها در آینده چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

در حالی که برخی از این موارد به فقدان ارتباط یا کار گروهی خلاصه می شود، برخی دیگر به دلیل فقدان تکنیک، درک تاکتیکی یا آمادگی قبل از مسابقه است.

اغلب این مسائل به هم مرتبط هستند، بنابراین کار بر روی یک قسمت از بازی شما قسمت دیگر را تقویت می کند و خوشبختانه رسیدگی به بسیاری از آنها بسیار آسان است.

بیایید به برخی از رایج ترین اشتباهات بازیکنان در زمین فوتبال نگاهی بیندازیم:

آ. آماده سازی
حتی قبل از اینکه برای انجام یک مسابقه پا به زمین فوتبال بگذارند، بسیاری از بازیکنان و تیم‌ها با ناتوانی در آماده‌سازی خود را عقب انداخته‌اند.

این منجر به انواع مشکلات می شود که تأثیر زیادی بر عملکرد بازیکنان می گذارد و باعث می شود آنها در زمین اشتباه کنند.

مانند:

1. عدم تمرکز بر روی اصول - عدم تسلط بر اصول اولیه، احتمال از دست دادن پاس های ساده، از دست دادن توپ و ندانسته شدن موقعیت هایی را که در زمین بازی می کنند را افزایش می دهد.


2. عدم بهبود تناسب اندام - بازیکنان توانایی خود را برای دور زدن زمین، طول مدت مسابقه و حفظ تمرکز و اثربخشی خود برای تمام نود دقیقه زمانی که از خود مراقبت نمی کنند، محدود می کنند.

3. جدی نگرفتن تمرین - اگر بازیکنان در زمین تمرین کار خود را انجام ندهند، برای مسابقات رقابتی آخر هفته آماده نخواهند شد.

 

4. بی نظم بودن - این شانس را افزایش می دهد که فراموش کنند تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشند و در مکان و زمان مناسب حاضر شوند.

5. بد غذا خوردن - بازیکنان سطح انفجار و انرژی خود را در زمین محدود می کنند و همچنین احتمال آسیب دیدگی یا خستگی زودرس را افزایش می دهند.

همه این‌ها به‌طور قابل‌توجهی تأثیر مهمی بر عملکرد بازیکنان در زمین دارند، با این پنج چیز، اولین و مسلماً مهم‌ترین اشتباهی که آنها مرتکب می‌شوند.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: